Når vi får et slikt oppdrag må det planlegges i forkant. Det betyr at vi må se på rommet og analysere dette, vi må se på oppdraget og finne ut hva kunden ønsker og vi må finne ut hvordan vi takler å lage en slik oppgaver med våre elever. Hva vil vi at de skal lære og hvordan løser vi logistikken.
Neste trinnet er jo å finne ut hvordan skal blomsterutsmykningen se ut. Her kommer tegningen inn som fag, men også IKT. Det er flott å kunne skanne inn sine tegninger, bearbeide og endre de på billedbehandlingsprogram og vise de frem i en dokumentasjon eller som en presentasjon til kunden.
Vi vil vise noen av tegningene som ble laget for å vise hvordan vi skulle dekorere til noen undervisningsrom på Dragvoll.
de allerførste tankene mens vi satt og snakket om formene og materialvalget. alt ble skissert på et ark.
diverse tekniske løsninger.
ikke alt er like praktisk
men de gir mulighetene som kan brukes
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar